perjantai 1. huhtikuuta 2011

Romanivastaisuus yhdistää Euroopan äärioikeiston


Menneisyyden haamu


Tämän tästä joutuu nettikeskusteluissa törmäämään käsitykseen tai hämäykseen, etteivät Suomen perussuomalaiset muka olisi äärioikeistoa ja oikeistopopulisteja. Suosittelen jokaiselle, joka antaa itseään johtaa harhaan Ylen Ulkolinjan esittämää dokumenttia Populistien Eurooppa.

Ohjelmassa eurooppalaisten äärioikeistolaisten populistipuolueiden edustajat itse sanovat, että Suomen perussuomalaiset ovat heidän yhteistyökumppaninsa ja politiikassa samoilla ahdasmielisillä linjoilla.

Dokumentissa kerrotaan, että jopa EU:n johtotasolla suhtaudutaan oikeistolaistumiskehitykseen pelokkaasti ja epävarmasti eikä asiasta uskalleta avoimesti puhua.

Kannattaa katsoa, ettei tarvitse katua. Kun puolisotilaalliset järjestöt alkavat marssia, on jo liian myöhäistä.

Ensin he tulivat ja veivät romanit enkä minä sanonut mitään. Sitten he tulivat ja veivät kommunistit enkä minä sanonut mitään. Sitten he tulivat ja veivät homoseksuaalit enkä minä sanonut mitään. Sitten he tulivat ja veivät ay-väen enkä minä sanonut mitään. Sitten he tulivat ja veivät juutalaiset enkä minä sanonut mitään. Sitten he tulivat ja veivät vääräuskoiset enkä minä sanonut mitään. Sitten he tulivat hakemaan minua eikä ollut enää ketään, joka olisi minua puolustanut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti